REKLAMACJE I ZWROTY OPŁAT

REKLAMACJA

Na podstawie Ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności usługi z umową.

Reklamacji nie podlegają:

  1. Wycieczki kajakowe - odwołanie imprezy, z powodu nie osiągnięcia minimalne liczby 10 uczestników.
  2. Wycieczki kajakowe - brak zezwolenia służby dyżurnej VTS, na wpłynięcie na wody morskie (odcinek od Trasy Zamkowej do Wyspy Grodzkiej).
  3. Wycieczki kajakowe - skrócenie trasy ze względu na złe warunki pogodowe, zagrażające zdrowiu i życiu uczestników
  4. Wycieczki kajakowe - wykluczenie Uczestnika z wycieczki, z powodu braku jego możliwości fizycznych dalszego pokonania trasy
  5. Wycieczki kajakowe - wykluczenie Uczestnika z wycieczki, z powodu nie przestrzegania poleceń Przewodnika
  6. Wycieczki kajakowe - wykluczenie Uczestnika z wycieczki, z powodu nie przestrzegania Ogólnych Warunków Uczestnictwa w wycieczkach.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  1. Imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, osoby składającej reklamację.
  2. Numer rezerwacji w systemie
  3. Kopię dowodu wpłaty na rzecz organizatora turystyki
  4. Oświadczenia podróżnego: stwierdzające niewykonanie określonych usług turystycznych wskazanych w umowie, zawierające wskazanie rachunku bankowego, na który ma nastąpić wpłata środków.

Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać na adres korespondencyjny: Wiking Turystyka ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9, 70-303 Szczecin. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.

ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa w Wycieczkach, nie przewidujemy rezygnacji i zwrotów wpłat, więc prosimy o przemyślane decyzje. Przewidujemy tylko dwie opcje:

  1. Uczestnik może, wskazać osobę/zmiennika, który za nią będzie uczestniczył w wycieczce. Rozliczenie za udział w wycieczce dokonywane jest pomiędzy Uczestnikiem a Zmiennikiem.
  2. W przypadku odwołania wycieczki przez Organizatora z powodu bezpieczeństwa lub nie osiągnięcia minimalnej liczby opłaconych osób określonych w ofercie, uczestnikom zwracane są wszystkie wpłaty na wskazane konto bankowe, lub proponuje się inny termin wycieczki.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


Masz pytania ? Zadzwoń 501036860 w godz. 10:00-18:00, lub napisz e-mail biuro@kajaki.szczecin.pl .


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl