REZERWACJA UDZIAŁU W WYCIECZKACH TURYSTYCZNYCH WIKING TURYSTYKA
KROK 1
Wchodzisz na wybraną ofertę i dokonujesz wyboru biletów na wycieczki kajakowe, autokarowe, rodzaju kajaka na spływy itp.. Jest to opisane w poszczególnych ofertach do rezerwacji. Po wyborze, klikasz "Do koszyka" i "Złóż zamówienie".
KROK 2
Przechodzimy do drugiego etapu rezerwacji. Ewentualnie możesz dokonać korekty, zamówionych usług (zwiększenie/zmniejszenie/skasowanie). Potwierdzamy rezerwację biletów przyciskiem "Zamawiam".
KROK 3
Masz do wyboru trzy opcje:
- Jeśli posiadasz konto w systemie rezerwacji korzystasz z "Zaloguj się".
- Jeśli nie chcesz zakładać konta, korzystasz z przycisku "Złóż zamówienie" - rejestracja bez zakładania konta
- Jeśli chcesz się zarejestrować, korzystasz z przycisku "Załóż konto". Można tego dokonać również poprzez swoje konto Facebook lub Google+ (w tym przypadku, po zatwierdzeniu danych, otrzymasz e-mail o tym fakcie z linkiem potwierdzającym - korzystasz z niego, aby aktywować konto w systemie rezerwacji).
Po każdym z powyższych działań, dokonujesz wpisania swoich danych. Jeśli rezerwujesz więcej biletów (np. dla najbliższej rodziny), w polach "Uczestnik", wpisujesz ich dane w formacie - imię i nazwisko, adres, e-mail. Następnie zaznaczasz obowiązkowe pola, dotyczące przeczytania i akceptacji Ogólnych Warunków Uczestnictwa w Wycieczkach, ubezpieczenia od NNW, oraz Polityki Prywatności. Jeśli zgłaszasz więcej osób, zaznaczasz że przekażesz im otrzymane dokumenty. Preferowana jest rezerwacja biletów, oddzielnie przez każdego uczestnika. Jeśli potrzebujesz faktury za usługę, zaznaczasz "Dla firm - proszę o fakturę". Po wypełnieniu wszystkich pół, korzystamy z przycisku "Płatność i dostawa".
W przypadku rezerwacji kajaków, wybierasz ilość i rodzaj kajaka.
KROK 4
Przechodzimy na kolejną stronę rezerwacji. Dostawa, domyślnie jest ustawiona na odbiór osobisty na wycieczce. Przy płatności, do wyboru masz przelew tradycyjny, szybkie płatności on-line oraz BLIK. Pamiętaj, pierwsza opcja trwa dłużej, ale możesz dokonać przelewu w banku, na poczcie (nie radzimy wszelkich pośredników, gdyż przelew idzie dość długo). Po dokonaniu wpłaty, należy wysłać do nas potwierdzenie wykonania przelewu. Druga i trzecia opcja, to przelew natychmiastowy obsługiwany przez Shoper Przelewy - operator Blue Media. Polecamy tą formę płatności, gdyż środki trafiają do nas natychmiast, a rezerwacji można dokonać nawet w dniu wycieczki, o ile są wolne miejsca. Po wyborze formy płatności, korzystamy z przycisku "Podsumowanie".
KROK 5
Przechodzimy do podsumowania rezerwacji. Jeśli wszystko jest w porządku, korzystamy z przycisku "Potwierdzam zakup". Otworzy się strona ze wszystkimi danymi Zamawiającego, jego wyborami, a jeśli nie było zapłacone przelewem on-line, również dane do tradycyjnego przelewu, takie jak numer konta i tytuł przelewu - pamiętaj, że tytuł przelewu to zawsze numer rezerwacji. Po chwili otrzymasz również e-mail z potwierdzeniem wstępnej rezerwacji. Później będziemy kolejno informować, o krokach w systemie. W momencie otrzymania informacji o zaksięgowaniu wpłaty, możesz spokojnie czekać do dnia wycieczki i stawić się na zbiórce. Jeśli dokonałeś wpłaty, a nie otrzymałeś wiadomości e-mail, skontaktuj się pilnie z nami - tel. 501036860, lub za pomocą e-maila. Nie kasuj pierwszej wiadomości, gdyż w niej są nie tylko dane ale również link do śledzenia zamówienia rezerwacji, bez względu czy posiadasz, czy nie posiadasz konta w naszym systemie.
Zapraszamy do korzystania z naszych usług.